„REMÉNYETEK MINDVÉGIG TÖKÉLETESEDJÉK” (ZSID 6.11)

Nappali csengetési rend

1. 08:00 – 08:45
2. 08:55 – 09:40
3. 09:50 – 10:35
4. 10:45 – 11:30
5. 11:40 – 12:25
6. 12:45 – 13:30
7. 13:50 – 14:35
8. 14:40 – 15:25

Megveszem az ötleted

Kedves 10.b, 11.a és 12.a osztályos tanulók!

 

 

Van egy jó üzleti ötleted, csak a tőke hiányzik a megvalósításhoz?

 

MEGVESZEM AZ ÖTLETED!

 

Egy Befektetőkből álló csapat csak erre vár! Győzd meg Őket!

 

MI DÍJAZZUK A JÓ ÖTLETET!

 

A nyertes csapat tagjai fejenként 10 000 Ft értékű ajándékot kapnak.

 

MIT KELL TENNI EZÉRT?!!!

Alapítsatok 3-4 fős csapatokat. (Az osztály minden tagjának részt kell venni.)

A csapatok találjanak ki egy eredeti vagy már működő, ismert terméket, szolgáltatást. Mutassátok be azt a Befektetőknek. Győzzétek meg őket, hogy Ti vagytok a LEGJOBBAK!

 

A bemutatás PowerPoint segítségével történjen, maximum 10 percben. Ha lehetséges az ötlet megjelenítése (makett, rajz) az elbírálás során előnyt jelent.

Minden csapattag vegyen részt a bemutatásban!

 

A verseny lebonyolítása:

Elődöntő:

Az első fordulóban az osztály csapatai mérkőznek meg egymással. A Befektetők közülük választják ki a legjobbat, aki a döntőn részt vehet.

Időpontja: március 9. és 13. között, osztályonként egyeztetett időpontban

 

Döntő:

A három legjobb ötlet (osztályonként egy-egy) az iskola színe előtt  versenyezhet a fődíjért.

Időpontja: március 16-i héten, pontos időpontját később határozzuk meg.

 

A felkészülésben egy tapasztalt tanácsadó csapat segíti munkádat. Tagjai: Miskolcziné Jakab Anikó, Papp Edit, Tóthné Varga Boglárka, Varga Marianna.

Fordulj hozzájuk bizalommal.

 

 

Sok sikert! Jó ötletelést!

Segédlet a prezentációhoz

 

A prezentáció a következő elvek szerint épüljön fel:

  1. Bevezetés: az ötlet (termék, szolgáltatás) bemutatása
  2. Marketing terv:
    1. célcsoport – kinek akarod értékesíteni
    2. ár, árpolitika
    3. hol – vegyesbolt, szakáruház, internet stb.
    4. reklám – módja, célja, esetleg megjelenítése
  3. Pénzügyi terv:
    1. induló költségek – eszközök az előállításhoz, reklámköltség, stb.
    2. működési költségek – anyagköltség, rezsiköltség, alkalmazottak bére, járuléka, esetleg helyiség bérleti díja stb.

TANÁCSOK:

  • Ötlet/termék/szolgáltatás pontos meghatározása: miben új, más a Ti terméketek/szolgáltatásotok a megszokottól. Ezt pontosan definiálni kell, mert csak akkor tudtok továbblépni.
  • Célcsoport: vevőkör – életkor, nem, jövedelemi helyzet meghatározása
  • Árpolitika: alacsony vagy magas induló áron akarod bevezetni a piacra, a konkrét eladási ár meghatározása akkor lehetséges, amikor már tudod az előállítási költséget
  • Ha szolgáltatás akkor bolt helyének meghatározása (konkrét földrajzi terület), szolgáltatások pontos körének meghatározása.
  • Ha termék, hol akarnád értékesíteni: széles elosztás különböző kiskereskedelmi egységekben, internet, szaküzlet, saját bolt
  • Hol akarnád reklámozni, melyik az a kommunikációs csatorna amelyen keresztül a legtöbb potenciális vevődet el tudod érni. Konkrét reklámeszköz meghatározása (újsághirdetés, reklámfilm stb.), esetleg konkrét plakátterv, szlogen

 

 

 

Nappali csengetési rend

1. 08:00 – 08:45
2. 08:55 – 09:40
3. 09:50 – 10:35
4. 10:45 – 11:30
5. 11:40 – 12:25
6. 12:45 – 13:30
7. 13:50 – 14:35
8. 14:40 – 15:25

Iskolánk adatai

Elérhetőségek

Iskolánk adatai

Elérhetőségek